The Blue

all day and all night and everything she sees is just blue, like her, inside and outside

The Blue

all day and all night and everything she sees is just blue, like her, inside and outside

بخشش لازم نیست اعدامش کنید.

می توانید عنوان را هرطور که دوست دارید بخوانید. یا هرطور که صلاح میدانید. دوست داشتن با صلاح دانستن فرق دارد و این را حتما میفهمید.

بخشش، لازم نیست اعدامش کنید.

بخشش لازم نیست، اعدامش کنید.

در فکر ایجاد تغییراتی در وبلاگم هستم ولی احساس خائنان را دارم. خائن به آبی، خائن به سیاه. اتفاقا اینها رنگهای مورد علاقه ی من هستند ولی خاکستری مدتی است که با آنها رقابت میکند و عاقبت امروز مشخص خواهد شد که چه کسی برنده است. شاید دلیل اینکه اخیرا از خاکستری خوشم آمده و به دنبال تغییرات هستم این است که صرفا میخواهم جلب توجه کنم.

ضمنا گفتنی است که من دو سه باری است که قسمت بعدی داستانم را مینویسم ولی به دلایل مختلفی مثل قطع برق و اینها همه ی داستانم از بین می رود. وسوسه شدم که آنرا هم مثل نیمکت پایان تلخی بدهم که دیگر برایم دهانش را کج نکند. مثلا زلزله ای، و سپس آوار شدن همه چیز. 

درس زیست ما به باکتری ها رسیده و باید اسم ده ها باکتری بیخود را با تمام کارهای مسخره ای که انجام میدهند حفظ کنیم.

-------

پی نوشت: این متن کاملا تحریف شده و سانسور شده است. 

  • ۹۴/۱۱/۰۷
  • سوفی

نظرات  (۳)

از انجایی که تغییرات قالب و رنگ قابل بازگشتِ
پس خیلی ریسک درش نیست! عوض کنید شاید به دل نشست
و
درباره  باکتری ها
تنها روشی که بازدهی داره و تو کنکور هم به دادتون میرسه
یادگرفتن با غلط گفتنِ!
یعنی اینطور نباشه که کتاب قطور زیست رو بگیری دستت و هی بخونی
تا تموم شه و تمام
 باید دربارش تست بزنی و تو تست مطمئنا غلط میزنی فعلا :))
از قضا همین غلط ها به طرز عجیبی یادت میمونه و در نتیجه درستش به طرز عجیب تری عمرا یادت نمیره
پاسخ:
مرسی حسین، هر دو کارو انجام میدم :)) 
من گفتم یه وبلاگ دیگه بساز 
ولی همینجارو نگه دار :-< خاطره داره 
فک نکنم کسی یادش مونده باشه :-" :-ناواضح و رمزی سخنگو
پاسخ:
آره، حیفه وبلاگ کهنه م :-" حتی قالبم عوض نکردم...

تازه الان متوجه شدم!
توی صفحه دوم بوده! :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی