The Blue

all day and all night and everything she sees is just blue, like her, inside and outside

The Blue

all day and all night and everything she sees is just blue, like her, inside and outside

سنگ سرد

کسی هست که هروقت احوال مرا میپرسد میفهمم وضعم از آنچه که خودم خبر دارم خراب تر است. مثل یک موجود بد یمن، جغد شوم بد خبری، سیاه کننده ی روزگار خاکستری. 

  • ۹۷/۰۶/۰۳
  • سوفی

نظرات  (۲)

  • خواننده همیشگی وبلاگ بلو
  • منتظرم با شادی از موفقیت هات حرف بزنی
    پاسخ:
    ازت ممنونم، حرفت باعث شد تا حدی به خودم بیام، سعی میکنم جمع و جور شم. 
    منم با خواننده همیشگی موافقم چرا که
    پایان شب سیه سپید است
    پس اجازه نده دیگران وجود تو رو ناراحت و مایوس کنند. قلمت حاکی از اعتماد به نفس بالای توست. قدرتت رو بازیاب
    پاسخ:
    واقعا ممنونم،
    برای اینکه آدم از نو ساخته بشه باید اول کوبیده شه، من فعلا کوبیده شدم :)) ولی خودمو میسازم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی