The Blue

all day and all night and everything she sees is just blue, like her, inside and outside

The Blue

all day and all night and everything she sees is just blue, like her, inside and outside

اخبار روز شنبه 17 اسنفد 92

چند روزه که بدون هیچ فکری،همینجور نفس میکشم.و هرچند ساعت یکبار به این فکر میفتم که:نباید الان نگران باشم :-؟ امتحان ندارم :-؟ درس عقب افتاده :-؟ درد بی درمان :-؟ و بعد متوجه میشم که نه،هیچی.و چین بین دو ابرو با کمی تلاش برطرف میشه.
چرا هیچ دردسری نیست؟ چون نزدیک سال نو ه.مسافرت نمیریم.از این خونه تکونی چیزا نداریم.خوش و خرم نشستیم داریم زندگی مونو میکنیم.امسال سال دومیه که مامانم اصلا به اینکه تمام پنجره ها از پشت و از رو سابیده شده باشن و کف خونه استریل بشه و محتویات کابینت ادویه ها ابتدا کف آشپزخونه چیده بشن و پس از تمیز شدن___________سرجاشون برگردن.فکر میکنم به خاطر پایان نامه ش بود.که اتفاقا همین امروز از ساعت ده صبح تا دوازده ظهر دفاع کرد و با رتبه ی عالی روانه ی خونه شد و باز هم اتفاقا همین چند لحظه پیش رسید و به م گفت پرده هارو بکشم،دلیل ایجاد وقفه این بود که رفتم کارو انجام بدم خاب.کلاس ریاضی امروز تشکیل نشد؛ظاهرا یکی از اقوام دبیر مربوطه مُرده.شکور بالاخره فاینال داد و خیال همه رو راحت کرد و نتیجه هرچی باشه،در هر صورت برنده ست.بابای فاطمه هاشمی استاد ریاضی دبیر فیزیک کلاس های صبح جمعه بوده.ناهار ماکارونی دست پخت بابا خوردم و مثل اکثر اوقات رب گوجه ش کم بود.بشقاب ماکارونی،یک قاشق،یک چنگال و بشقاب شام دیشب روی میز آبی م ساکن ند.میخوام بعد از این برم سر وقت کتاب های دو جلدی برادران گریم که اولین جمله رو میخونم و تا ته داستان رو حدس میزنم و همیشه از قالب های خاصی برای همه ی داستاناش استفاده شده.امروز شکور و عانی مدرسه نیومدن و تمام مدت روی سر شادی و یاسمن چتر شدم.خانوم جیحونی فهمید که نصف من زیر زمین حضور دارد درست مثل کشتی و کوه های یخی.
این بود.

پی نوشت:خیلی وقته که سه تار نزدم اصلا
پیِ پی نوشت:مامانم از همون دامنی که من برای خودم خریدم خریده و حالا هردو افسرده ایم چون هیچ توجه نکرده بود که من هم از اون دارم.
  • ۹۲/۱۲/۱۷
  • سوفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی