The Blue

all day and all night and everything she sees is just blue, like her, inside and outside

The Blue

all day and all night and everything she sees is just blue, like her, inside and outside

instant crush

من الان تمام مطالب وبلاگم خوندم، متوجه شدم از ۱۴۶۹ روز پیش که این وبلاگ رو ساختم حالم کم و بیش همین بوده. احتمالا قبل از اون هم همین بوده و از این به بعد هم همین باشه. ناراضی نیستم،‌ ولی دلم برای خودم سوخت یکم.

what it all could be, what it all, what it all could be...with you.

  • ۹۶/۱۲/۲۴
  • سوفی

نظرات  (۳)

سلاااااام :) 

از لیست وبلاگ های بروز شده پیدات کردم، یکم گشت و گذار کردم میون آرشیو و پست هات (با اجازه!:دی) و خواننده دائمی شدم دیگه =)

این مدل پست ها رو دوست دارم. قلمت رو هم همینطور. :) 

پاسخ:
سلام، نفیسه؟
منم تو وبلاگت گشتم :)) راستش من همیشه وبلاگ هایی مثل مال تو رو میدیدم و دوست داشتم با یکی از این وبلاگ نویسا دوست باشم... ولی تا الان نشده بود. الان خیلی ذوق کردم و خجالتی شدم :))))

منم خیلییییییی ذوق کردم با خوندن این. :)))))) فک نمی کردم وبلاگم خواننده هایی جز همونایی که می شناسمشون داشته باشه. :))))))

پاسخ:
چرا بابا :))) وبلاگت به نظرم خیلی پربازدیده :))))

ممنون :))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی