The Blue

all day and all night and everything she sees is just blue, like her, inside and outside

The Blue

all day and all night and everything she sees is just blue, like her, inside and outside

فکر اسید است

سعی میکنم زیاد  بهش فکر نکنم که دلم براش تنگ نشه، ولی متاسفانه یه لحظه بیکار شدم و یاد یه سری خاطرات خوب افتادم و  حالا باید خودمو جمع کنم. به هر  حال هنوز  گزینه آخر روی میزه و من یکم وقت دارم.
  • ۹۷/۰۶/۱۳
  • سوفی

نظرات  (۳)

  • خواننده همیشگی وبلاگ بلو
  • سلام
    از روی مطالبی که مینویسی کمی باهات آشنا شدم. من در یک مساله عاطفی تجربه نسبتا بدی داشتم و مدت ها یعنی حدود دو سه سال حالم خیلی بد بود. الان یه سالی میشه که احساس راحتی و آزادی دارم و بیشتر از گذشته قدر خودم رو میدونم. البته یادآوری اون مساله هنوز اذیتم میکنه. وقتی یکی رو میبینم که درد عاطفی داره خیلی براش ناراحت میشم چون میدونم چه میکشه. الان برای تو نفس راحتی کشیدم و خوشحالم که بالاخره احساس آزادی کردی .

    پاسخ:
    سلام، ممنون به خاطر همدردی :))
    منم فکر کنم تجربه ی عاطفی داشتم، راستش نمیدونم چی داشتم :)) یا حتی چی دارم، یا به خاطر چی حالم گرفته شد، ولی فکر کنم بیشترش به خاطر خودمه، یعنی الان اگه خوبم به خاطر اینه که دید خوبی به زندگی دارم و گاهی اگه بدم بازم به خاطر دید بدیه که خودم دارم. ممنون که منو میخونی و برام مینویسی :>
    سلام اوباما :))
    گزینه روی میزتون چیه؟
    پاسخ:
    :)))
    جنگ داخلی  :دی 
    همینکه انقدر قشنگ می تونی بنویسی و احساسات درونیتو بیان کنی خیلی برای روحیه ت خوبه.
    من 3 سال درگیر بودم. تو این 3 سال فقط و فقط گریه می کردم. نه قدرت بیان و نوشتن احساساتمو تو دفتر یا وبلاگ داشتم، و نه می خواستم کسی با خبر بشه که حالا بخواد سنگ صبور بشه و حرفامو بهش بگم. از کنکورم عقب موندم، بخش بزرگی از زندگیم درگیر او شد و بالاخره او ازدواج کرد و مستقیم بهم گفت که از زندگیش برم بیرون...
    اعتماد به نفسی که داری قابل تحسینه عزیزم..یادت باشه هیچ وقت اجازه نده کار به جایی برسه که اعتماد به نفس و غرورت شکسته بشه..همینقدر که اینجا محکم هستی، محکم و مقتدر باش.
    به امید روزهای رهایی:)
    پاسخ:
    نمیشناسمت و تا حالا ندیدمت ولی دوستت دارم... 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی